Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu / reklamacji:
Wypełnij formularz zwrotu / reklamacji znajdujący się pod etykietą i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu:
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz oryginałem dowodu zakupu (faktura lub paragon).
Paczkę należy wysłać na własny koszt. Nie odbieramy paczek ZA POBRANIEM!!!
3. Wysyłka:
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.H.U. Patryk Paliwoda
Karnówko 39/2
89- 100 Nakło nad Notecią
tel. 782-751-307
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij dołączony do paczki formularz odstąpienia od umowy (znajduje się pod etykietą)
i wyślij go wraz z oryginałem dowodu zakupu (paragon lub faktura vat) na nasz adres wraz ze zwracanym produktem / produktami:
P.H.U. Patryk Paliwoda
Karnówko 39/2
89-100 Nakło nad Notecią
tel. 782-751-307
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem / produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim / nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Paczkę należy wysłać na własny koszt. Nie odbieramy paczek ZA POBRANIEM!!!
Zwrot kosztów za reklamowany / zwracany towar zostanie zrealizowany najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.