Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu / reklamacji:


Wypełnij formularz zwrotu / reklamacji znajdujący się pod etykietą i dołącz go do przesyłki. 

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu:


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz oryginałem dowodu zakupu (faktura lub paragon).

Paczkę należy wysłać na własny koszt. Nie odbieramy paczek ZA POBRANIEM!!! 

3. Wysyłka: 

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

P.H.U. Patryk Paliwoda 

Karnówko 39/2

89- 100 Nakło nad Notecią

tel. 782-751-307

 

 Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij dołączony do paczki formularz odstąpienia od umowy (znajduje się pod etykietą)

i wyślij go wraz z oryginałem dowodu zakupu (paragon lub faktura vat) na nasz adres wraz ze zwracanym produktem / produktami: 

P.H.U. Patryk Paliwoda 

Karnówko 39/2

89-100 Nakło nad Notecią 

tel. 782-751-307

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem / produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim / nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Paczkę należy wysłać na własny koszt. Nie odbieramy paczek ZA POBRANIEM!!! 

Zwrot kosztów za reklamowany / zwracany towar zostanie zrealizowany najpóźniej w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl